Monday, February 8, 2010

Bila Ultraman Mandi Kolam


La ini ker rupernyer ultraman ni. Yerla mamat sorang ni memang dah lama berhajat nak mandi kolam . Dah banyak kali mengamuk asal turun kete jer Daddy uwais nak mandi kolam jugak ... daddy uwais pun dah banyak kali bagi alasan x leh mandi nanti uwais demam tau .. nanti uwais kene pegi hospital macam hari tu nak tak? uwais dengan selambanye jawab ala x perla nanti doktor tu blh tukar uwais jd spiderman cucuk kat tangan tak sakit pun... memangla la budak ni banyak sangat tengok tv macam2 abistu mummy la jadi mangsa kene mandi ngan uwais , daddy uwais ni sangat sibuk sejak dua menjak ni.. apalagi mummy pun terpaksa ajak maksu & makteh makanya semua terpaksa kene ikut mandi kolam semata nak jaga anak teruna mummy sorang ni... Piece Mummy, Uwais dah bersedia mau swim....hehehe
Posing dulu sebelum terjun kolam....Uwais dah selamat kat dalam kolam...Ummmp seronok gak dah lama tak mandi kolam ni.
Maksu & mak teh berposing ngan Qaysara....puteri mummy yang paling disayangi...
kat bawah tu aksi-2 Raksasa (maksu) menyerang Ultraman Uwais....

2 comments on "Bila Ultraman Mandi Kolam"

✖sLap mE pLz!™✖ on February 8, 2010 at 5:39 PM said...

comel la,,,

razucute on February 8, 2010 at 11:31 PM said...

tq

Follow razucute on Twitter
ShoutMix chat widget
 
Related Posts with Thumbnails